Školení kuchařů a číšníků
Kvalitní personál je při poskytování stravovacích služeb nezbytný. Bez kvalitního kuchaře těžko připravíte chutné pokrmy a špatný číšník nebo servírka může naprosto zkazit zážitek z jinak kvalitního jídla.
Školení kuchařů
Při školení kuchařů pomůžeme optimalizovat práci kuchaře tak, aby připravoval pokrmy efektivně z hlediska spotřebovaných surovin a stráveného času. Respektujeme přitom technologické podmínky kuchyně a provozu. V rámci školení kuchařů vždy řešíme:
složení týmu kuchařů a jejich dosavadní profesní zkušenosti
opakování a optimalizace kuchařských technik a postupů při přípravě jídel i nápojů
dodržování oborových standardů – podmínky skladování, hygienické postupy, HACCP
Školení kuchařů je vhodné kombinovat s vybavením gastronomických provozů. Sebelepší kuchař totiž nenahradí špatně zařízenou kuchyni a technologie. Podle vybavení kuchyně je nutné uzpůsobit jídelní lístek. Celkově má kuchař a jeho práce velký vliv na ekonomiku a ziskovost provozu.
Školení číšníků, servírek a obsluhujícího personálu
Obsluhující personál má velký vliv na to, jak se u Vás zákazník bude cítit a jak bude Váš podnik vnímat – a také kolik u Vás utratí peněz nebo zda přijde příště. Proto je důležité a často také podceňované vzdělávat a pracovat s číšníky a servírkami. V rámci školení vždy řešíme:
základní pravidla slušného chování a vystupování
zásady komunikace se zákazníkem
pravidla správné gastronomické obsluhy
prodejní dovednosti (ano, číšník prodává)
modelové situace a jejich správné řešení (pro podnik i zákazníka)
Školení číšníků a servírek připravujeme individuálně podle konkrétních potřeb a požadavků. A také podle poznatků získaných z Vašeho provozu, ať už na základě provedeného mystery shoppingu nebo gastronomického auditu. Navíc školíme přímo u Vás v podniku, kde personál pracuje každý den. Školení je přizpůsobeno celkovému konceptu podniku – podle jídelního lístku i technologie přípravy jídel.